A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Маріупольський професійний аграрний ліцей (МПАЛ)

Корекційно-розвивальна робота

Поради батькам щодо спілкування і виховання проблемної дитини.

1. Якщо дитина проявляє садистські нахили, жорстока по відношенню до інших людей, тварин – проблема емоційного і психічного стану. В такому стані треба звертатись до психотерапевта.

2. Якщо дитина гіперактивна – потрібна консультація педіатра, який поставить діагноз і призначить лікування.

3. Якщо дитина запальна чи войовнича – переконайтесь чи саме батьки не провокують таку поведінку. До такої треба бути уважним, роз’яснювати наслідки такої поведінки, щоб вона вчилась регулювати свої стосунки з іншими людьми.

4. Якщо дитина не вміє стримувати гнів, необхідно залучити її до активного слухання, щоб вона вчилась вербально висловлювати агресію і знімати збудженість, нервовість.

5. Із кінозалу (домашнього) виключити перегляд фільмів і телепередач зі сценами насилля, жорстокості.

6. Ні в якому разі не застосовувати фізичні покарання.

7. Роз’єднати хулігана і жертву. Зайняти хулігана корисною роботою, щоб його енергія використовувалась з миролюбною метою.

8.Привчити дітей самим вирішувати свої проблеми настільки, наскільки це можливо, без стороннього втручання.

9. Не дозволяйте такій дитині сидіти без діла. Спрямуйте її енергію на щось корисне.

10.Доброзичливість і теплі стосунки з такими дітьми, постійне спілкування і вміння слухати дитячі проблеми, переконання, а не фізична сила – це допоможе запобігти агресивності.

Рекомендації батькам підлітків, схильних до правопорушень.

1.Намагайтеся бути завжди позитивним прикладом для своєї дитини, законослухняним громадянином своєї країни.

2. З молодшого віку прищеплюйте дітям повагу до закону, прав людини.

3. Проявляйте витримку, терпіння під час спілкування з дитиною, обговорення її протиправних вчинків (дій).

4. Шляхом переконання, створення гідних та цікавих життєвих перспектив сприяйте виникненню у підлітків прагнення до законослухняності, вибору гідних друзів, дозвілля.

5. Відмовтеся від постійних повчань, не закріплюйте у підлітків негативної оцінки своїх учинків.

6. Ненав’язливо здійснюйте систематичний контроль за життєдіяльністю підлітка.

7. В процесі необхідного перевиховання змінюйте обставини в сім’ї, звичні форми поведінки, спілкування, контролю та інше з дитиною та поміж дорослими.

8. Сприяйте особистісному зростанню дитини.

9. Висловлюйте їй свою довіру, схвалюйте її досягнення, виробляйте вміння не тільки підкорятися, а й командувати.

Консультація для батьків, що мають агресивних дітей.

При взаємодії з агресивною дитиною:

  • сприймайте дитину такою, яка вона є;
  • висувайте до дитини свої вимоги, враховуйте не свої бажання, а її можливості;
  • розширюйте кругозір дитини;
  • включайте дитину до спільної діяльності, підкреслюючи її значимість у виконуваній справі;
  • ігноруйте легкі прояви агресивності, не фіксуйте на них увагу оточуючих.

      Мистецтво жити з дітьми.

Сім`я – найбільша людська цінність. В сім`ї під керівництвом та з допомогою батьків дитина пізнає навколишній світ у всіх його складностях і багатогранних виявленнях, тут проходить їх громадянське становлення, формується світогляд та естетичні смаки.

Здійснюючи раннє виховання в сім`ї, батьки створюють умови для повноцінного фізичного та психологічного становлення особистості, забезпечення дитині почуття захищеності, рівноваги, довіри, формують активне, зацікавлене ставлення до оточуючого середовища.

Із сім`ї протоптується стежка до школи. І вже тоді  в життєву дорогу ведуть два розуми, два досвіду - сім`я і школа.

У шкільному віці основу виховання в сім`ї складає формування:

  • духовно здорової людини;
  • гуманістичної моралі;
  • готовності до праці;
  • патріотичних почуттів;
  • естетичної культури;
  • високоінтелектуальної особистості.

У сім`ї проходить засвоєння морально-естетичних норм через основні народно-педагогічні традиції сімейного виховання:

  • вшанування новонародженої дитини і її батьків, бабусь і дідусів;
  • вивчення з дітьми колискових пісень, читання казок;
  • відзначення сімейних свят;
  • відзначення календарних, обрядових свят;
  • знайомство з Біблією та десятьма моральними заповідями;
  • екскурсії в природу;
  • виховання господаря дому, землі, на якій живе дитина.
School.org.ua

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора